Sidor

söndag 6 juni 2010

Det är lugn!!

Tindras bebisar håller sig fortfarande i magen. Fast Tindra har haft förvärkar flera gånger idag också Kände på hennes mage, och jag kände att bebisarna sparkade. Och så kände jag en massa bubblande. Visserligen så har Tindra blivit dålig i magen, vilket också dom andra honorna har varit innan dom har fått sina små, men dom har jag inte känt bubblorna på så. Hoppas att allting är ok där inne.
Annars så har allting lullat på som vanligt. Jag har inte ro till att påbörja något, har mest suttit med Tindra och masserat magen på henne, vilket hon tycks gilla. Har även idag tvättat hennes tuttar, och hjälpt henne bli ren där bak, något hon inte klarar av just nu. Jag har ju tvättat tuttarna på dom andra också, men det har alltid varit under protester. Tindra protesterar inte det minsta. Jag har till och med fått raka bort precis runt tuttarna, och det var med en maskin. Men så är hon ju lugnet själv. Natten som var sov jag i gästrummet, och kommer nu att göra det tills bebisarna kommer. Vill ha koll på allt. Och imorgon bitti ska jag ringa vet. och förbereda dom ifall att något skulle hända. Vill ha ett nummer som jag kan ringa till om det händer på natten och jag får problem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck