Sidor

lördag 26 juni 2010

Städat

det är vad jag har gjort idag. Fast det brukar jag ju göra mer eller mindre varje dag, men idag har jag grejat lite extra......gillar att ha det rent omkring mig. Och så har jag tvättat, och tvättat. Har ju bytt sängkläder, och så har jag bytt inne hos bebisarna allt, dessutom så hade jag ju "vanlig" tvätt. När  jag bytte hos bebisarna så fick dom större utrymme igen, och dom tyckte det var lite obehagligt först......SÅ STORT. Men det dröjde inte länge innan dom gick med svansen i vädret som en liten antenn. Ser så mysigt ut. Dom har börjat få tänder nu, och dom börjar bita varandra. Är vakna lite längre stunder, och är helt underbara. Och jag vill behålla båda cameohonorna....och den röda :-) Och även att jag inte ska ha långhåriga britter hemma så är det ju bara så att skulle Jamie visa sig vara långhårig så stannar hon iallafall. Finns inte en chans att jag säljer henne, hon har stulit mitt hjärta totalt, trots att hon bara är knappt 3 veckor. Men vad jag kan se så finns det inga långhår i kullen, även om jag trodde att Julian var det i början.....eller var det James....kommer inte ihåg.
Idag blir det en liten film på bebisarna, och några bilder........
Julia

Jamie

Jane

James

Julian


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck