Sidor

torsdag 15 augusti 2013

Tindras bebisar 3 veckor

Så charmiga och goa ungar. Jag har svårt att lämna dom varje gång. Men idag så har jag varit där uppe lite längre, för idag så har dom fått en toalåda och dom har fått smaka på blötmat. Och det gick hur bra som helst. Alla tog en smakportion från mig för att sedan äta från fatet själva. På toan hjälpte jag dom och om 3-4 dagar så kommer dom nog igång själva. Deras utrymme har blivit mycket större och dom utforskar för fullt. Lite ostadigt fortfarande när dom är på golvet, då vill gärna baktassarna glida iväg.

Har tagit bilder i vanlig ordning och dom finns på min hemsida. Och här på bloggen kommer...i vanlig ordning ett par stycken på dom.
Dagens vikter samt veckans ökning är
Brooke 303g +51g
Burt 315g +45g
Brian 339g +72g
Ben 327g +59g
Bruce 337g +62g


Brooke stannar hemma






Burt är till salu






Brian är till salu






Ben är reserverad






Bruce  är till salu






1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck