Sidor

torsdag 15 augusti 2013

Jamies bebisar 2 veckor

Och så var det då Jamies bebisar som idag är 2 veckor. Veckan har ju varit lite turbulent som ni kanske kommer ihåg. Cary var uppe hos Tindra ett par dagar för att äta upp sig lite och sedan så har han varit hemma med sin mamma och syskon. Jag delade ju på dom så att dom var 3-3 och det gick väl bra 1 dag sen så bar Jamie ihop dom igen. Så var det med det. Jag provade på att ge dom ersättning igen men denna gången med smak av tonfisk....noop, gick inte alls. Så nu väntar jag verkligen efter nästa vecka när jag kommer att börja ge dom blötmat. Dom går upp i vikt alla, CAry har ju hamnat lite på efterkälken men det tar han igen snart. Dessutom så har han hittat en egen tutte nu, alltså ligger alla 6 och diar samtidigt. Skönt för Jamie att det är lugnt i baren och inte wrestling varje gång.

Sen var det ju som så att jag tänkte filma dom idag. Gick inget bra kan jag säga för dom kröp bara mot mig och kameran, likadant när jag skulle fota dom. Jag fick vara snabb för dom följde min röst hela tiden. Och dom gör det också när dom ligger och diar eller sover....hör dom min röst så kommer dom direkt. Jag ligger ofta men ändan upp och huvudet ner i bolådan, pillar på dom och pratar med dom. Eller så lägger jag mig hos dom och då kryper dom upp på mig.  Några bilder blev det givetvis, finns på min hemsida och i vanlig ordning.....några kommer här. Dagens vikt och veckans ökning är
Cher 257g +79g
Céline 253g +75g
Cris 262g +84g
Colin 261g +69g
Cary 211g +33g
Casper 247g +69g


Cher är reserverad





Céline är till salu




Cris är till salu




Colin är till salu




Cary är till salu




Casper är till salu




1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck