Sidor

torsdag 8 augusti 2013

Tindras bebisar 2 veckor

Och tyvärr så hade jag inte med mig kameran när jag var iväg hos mamma för att väga dom. Men det kan jag ju ta en annan dag. Tänkte då mest på Brooke då hon nu har öppnat sina ögon helt. Får se om jag går upp i morgon igen för att fota just henne. För bilderna som kommer idag är ju tagna igår (för att jag ska hinna med)

Dom är så runda och fina och veckans ökning har jag absolut ingenting att klaga över. Att dom sedan har ett otroligt bra temperament gör ju inte saken värre....om man säger så. Så sociala och goa. Jag har ju sagt till mamma att hon MÅSTE ta upp dom flera gånger om dagen när dom är vakna, prata och gosa med dom och busa lite. Och det märks så tydligt när jag tar upp dom, inga pip eller skrik, dom är väldigt trygga. Och det kan ni även se på filmerna som jag lägger ut på dom var och en idag. Dom bara är :) Trots att jag själv håller på med bebisar varje dag när dom är här så är det inte alls säkert att dom är så här vid 2 veckor. Pip, skrik, släpp ner mig är väldigt bekant.

Idag har jag också satt ut att dom är till salu. Nu ska jag bara ta tag i och sätta ut lite annonser också. Fler bilder på dom finns på min hemsida. www.tawallis.se Och nu är det dax att fota Jamies bebisar....inlägg kommer snart om det :)

Ökningen på deras vikt idag avser 1 vecka.
Brooke 252g +72g
Burt 270g +75g
Brian 267g +73g
Ben 268g +84g
Bruce 275g +82g

Brooke




Burt




Brian




Ben




Bruce




2 kommentarer:

  1. Helt otroligt vilka vackra bebbar..

    SvaraRadera
  2. de har ju tom panna vilket inte är så vanligt nuförtiden hos britter. De har ju en tendens att bli lite platta :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck