Sidor

torsdag 1 augusti 2013

Tindras bebisar 1 vecka

Och vart den veckan har tagit vägen vet jag inte. Men det beror väl på också att jag har väntat på Jamies bebisar. Fast dom dagarna som jag har väntat på Jamies har verkligen varit långa, och ändå har veckan gått fort. Vet inte hur jag får ihop det men så är/känns det.

Tindras bebisar växer på sig bra. Igår var jag ju inte och vägde dom av på grund av att jag inte ville gå hemifrån. Och idag så fick jag en liten överraskning då Bruce hade öppnat båda sina ögon. Dom andra kniper fortfarande allt vad dom orkar :) Inte tog jag så många bilder heller, ville inte vara från dom nyfödda här hemma. Kommer att ta nya bilder på dom om ett par dagar igen. Kommer bara 1 bild på var och en av dom här och dom andra finns på hemsidan.
Vikten på dom idag är (ökningen räknat på 1 vecka och så blir det framöver på dom nu)
Brooke 180g +81g
Burt 195g +86g
Brian 194g +94g
Ben 184g +85g
Bruce 193g +92g

Brooke



Burt



Brian



Ben



Bruce



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck