Sidor

tisdag 12 juli 2016

Zira dag 64

Tur att det är dax snart, det börjar bli tjatigt med att skriva vilken dag hon är på. Men jag gör det mest för min egna del så jag har lite koll och i framtiden har något att kolla bak på. Igår kväll plockade jag fram det sista som jag behöver inför hennes förlossning. Trodde ett litet ögonblick att bebisarna skulle födas under natten som var då hon grymtade flera gånger igår kväll. Men det var bara förvärkar. Och under dagen som var igår så fick hon 2 frispel, hon började leka med bollar och svansar och sprang runt som en tok i säkert 3 minuter innan hon bara la sig ner och somnade tvärt.

Jag brukar ha svårt att sova nätterna innan, jag vill ha kontroll och jag skulle aldrig förlåta mig själv om hon fick bebisar och jag inte var hos henne och att det då skulle hända något med henne eller någon bebis. Men det känns inte så denna gången. Natten som var sov jag till och med riktigt bra. Jag tycker ju att jag känner Zira så pass bra och jag är hundra på att hon kommer upp i sängen för att väcka mig om jag sover när det är dax. Nu är det verkligen superspännande att vänta in bebisarna och se hur dom ser ut. Idag väger hon 5254g och har ökat med 36g sedan igår, sammanlagt 1383g



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck