Sidor

lördag 9 juli 2016

Zira dag 61

Som vanligt så väger jag varje dag från dag 60 tills bebisarna kommer. Det var ju igår men då var det om Levi på bloggen, men givetvis vägde jag ju Zira. Vågen visade igår på 5288g och hon hade då ökat 218g på 4 dagar. Jag gissade på 5 bebisar för ett tag sen och det gissar jag på fortfarande. Kollade så klart även hur mycket Mini hade gått upp vid samma tidpunkt och hon hade gått upp med 182g (det blev ju 5 bebisar)

Zira vill vara mer och mer där jag är, hon vill att jag ska gosa med henne nästan hela tiden. Vilket ju jag tycker är hur mysigt som helst. Att ha handen på magen och känna dom röra sig därinne är en otrolig känsla och jag  känner samma känsla varje gång jag känner dom, oavsett vilken av mina tjejer som har väntat...och där jag har fått känna på magen så mycket jag ville.Något som skiljer Zira från dom andra är att hon har faktiskt verkat må bra under hela dräktigheten fram till nu och ätit superbra. Hon vilar mycket och det är ju bra, men trots att hon har en så stor mage så har hon den sista veckan även busat lite mer än vanligt. Hon har också gått med någon leksak i munnen och lockat på bebisar och jag tror hon förbereder sig. För det är inte Millas bebisar hon lockar på, hon tycker fortfarande att dom är äckliga. Idag väger Zira 5298g och har sedan igår gått  upp med 10g, sedan i måndags 228g. Sammanlagt 1427g (Mini hade gått  upp med 1363g)

Bilderna på Zira för en stund sedan




Och dessa i fredags





Nytagna bilder från imorse på bebisarna











1 kommentar:

  1. Ojojoj vilken mage Zira har... och bebisarna blir bara sötare och sötare, hur nu det är möjligt.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck