Sidor

tisdag 19 juli 2016

Callisto

Det är han, Callisto alltså som fortfarande kan tänka sig några slurkar ersättning men det har bara varit första målet på morgonen. Men jag tror inte att han behöver det. Igår morse så ville även Linus ha men han var rätt så nöjd idag. Gårdagen började bra för min del, blev så glad när jag såg att det inte var en massa kiss i bolådan. Och det var likadant i morse. Så nu har Zira fattat vad som är meningen att hon ska göra. Och alla diar samtidigt. Även om Cordelia är den som flänger fram och tillbaka innan hon hittar rätt. Och då ska ni veta att hon visar att hennes röstresurser är det inget fel på. Sen kan ni ju bara gissa er till hur det låter i bolådan när Zira hoppar in och ska ge dom mat. Det är världens opera...och gratis är den också. Annars är det helt tyst hos dom. När jag sätter mig ner vid dom så lyfter alla på huvudet mot mig...KÄRLEK...

Skrev ju inget om deras vikter igår då det var veckodag för Millas bebisar. Så gårdagens vikt kommer också, fet stil gäller för idag. Måste säga att jag är megasupernöjd med deras vikten. Dom är ju trots allt 6 bebisar i baren.
Pan 169g +19g
176g +7g
Pandora 160g +16g
180g +20g
Bianca 155g +14g
173g +18g
Cordelia 165g +13g
189g +24g
Linus 166g +16g
196g +30g
Callisto 171g +13g
193g +22g




Pan 




Pandora




Bianca 




Cordelia 




Linus 




Callisto 



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck