Sidor

lördag 23 januari 2016

Roliga timmen

Tidigare hade jag ju en hemsida. Den stängde jag ner helt för ett par år sedan. Tyckte inte att jag hade behov av den, betala cirka 1500: för hemsidan och se-adressen. Onödiga pengar som jag kunde/kan ha annat roligt med. Dessutom så är det ju bloggen som gäller och har gjort nu i många år. Att sätta ut bilder på en hemsida OCH dessutom på en blogg (som är gratis) kändes som dubbelt arbete.

Imorse, eller rättare sagt inatt gick jag upp redan vid 02-tiden. Vaknade av att jag hade en riktig hostattack och kunde inte somna om, hostade hela tiden. Kan ju vara en början på förkylning, inte vet jag. Har ju varit extra trött den sista veckan. Hur som helst så finns det ju inte så mycket att göra nattetid och då brukar jag sitta vid datorn. Kan ju inte direkt börja städa och ha mig, Benny sover och alla katterna sover. Så natten som var så rensade jag lite bland alla mina länkar. Många fanns ju inte längre, andra har jag glömt att jag har....Ja och så vidare. Och då kom jag fram till ett par sidor som jag tidigare har haft rätt så kul med när det gäller bilder. Så jag har haft kul med dom nu på morgon igen. Resultaten ser du nedanför. Finns hur mycket som helst och kommer säker mer bloggen framöver. När det gäller kuberna, klickar ni på en av bilderna i själva kuben så kommer den upp










1 kommentar:

  1. Så kul att få den här länken! Leka lite med sina bilder nån dag ... Saknar ofta din hemsida. Där fanns så mycket tips o trix och länkar till alla dina kullar med varje kattunges egen sida m viktutveckling och länkar till deras berömde namne. Ett tag kom jag ihåg sökvägen till de sidorna ... men de funkar nog inte längre

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck