Sidor

måndag 11 januari 2016

Matglada ungar

Mat är gott!!! Och det visade dom tydligt idag när dom för första gången fick kycklingsvingar. Det smaskades och smaskades. Dom får ju inte i sig så mycket, om ens lite. Men dom tränar vilket är bra, och på samma gång rengör dom tänderna.

Nu har dom invaderat soffan totalt. Soffan är det bästa stället att sova i, sen får jag själv försöka knö in mig bland dom. När dom är vakna får jag verkligen tänka på var jag ställer ner fötterna, för dom följer efter. För ser jag mig inte för finns risken att jag trampar på dom. Även om dom inte är vid mig precis när jag går. Men dom är som sagt var snabba och innan jag vet ordet av är dom efter mig. Och ja....hmmmmm. Inte ens 7 veckor gamla har dom lärt sig att om man lägger huvudet lite på sne och ser så där gudomligt söt ut, kanske pipa till lite....Ja då kan man få en bit ost av husse.


Nomnomnom!!!






Världens finaste Zira vet hur man slappar







Kycklingsvingarna har varit frysta innan dom får hugga tänderna i dom. Och dom får inte äta dom utan min tillsyn....bara ifall ni undrar. Inte ens dom vuxna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck