Sidor

torsdag 21 januari 2016

Lillan 3 veckor

Och ja, jag tror faktiskt att hon ska ha bebisar :) Hallontuttarna såg jag redan för någon dag sedan. Tänkte inte på att ta någon bild, men för bara 2 veckor sen så var hennes tuttar helt vita. Jag ser ju klar skillnad. Fast jag har varit lite tveksam, tyckte ju att hon inte gick upp i vikt och hon åt dåligt. Men när jag kollade, senast igår så har hon ju faktiskt gått upp vecka för vecka. Så om hon är dräktig och allting går som det ska så ska hon få sina bebisar rund den 5 mars. Jaja, tänker du kanske nu. Men VEM är pappan? Jag vet ;) Men då bara tror att det blir bebisar så väntar jag med presentationen på honom iallafall till nästa vecka. Spännande är det  helt klart. Är så nyfiken redan nu på vilka färger det blir :)

I måndags kom stamtavlorna till bebisarna. Skönt att ha det klart och att dom är här hemma vid deras första vaccinering så jag slipper böket senare. Ringde vet. igår och hon kommer hit på tisdag vid 9-tiden. Kostar lite mer då hon gör hembesök men det är det värt. Vill ju inte köra i detta vädret. Och inte för att våran bil är dålig på något sätt MEN tänk OM det skulle bli motorstopp av någon konstig anledning. Och då sitter jag där i kylan med 3 bebisar. Nej tack, tänker inte riskera det. Och kommer direkt att beställa tiden om 4 veckor så är det gjort. Lite off mitt i allt....Phoebe har nu på morgonen passerat 1 kg

När det gäller vikten på Lillan idag så ser det säkert konstigt ut med minus och plus. Men hon har ju pendlat upp och ner dess 3 veckor, någon dag med dålig aptit och ett par dagar med illamående. Hur som helst väger hon idag 3983g och har under veckan som varit gått upp med 159g, sammanlagt 151g



Visst ser det ut som hallontuttar,,,eller?






Bilden på Lillan tagen igår





Bebisarnas stamtavlor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck