Sidor

fredag 8 januari 2016

Minis bebisar 6 veckor

Tiden går så fort. Halva tiden av mina 12 veckor med dom har redan gått. Och dom resterande 6 veckorna kommer bara att swissa fram. Vet inte egentligen vad jag ska blogga om idag. Tycker ju själv att jag är ganska så flitig med att blogga mer eller mindre varje dag och då finns här ju bilder också. Och varje gång har jag ju berättat om deras framsteg.

Hur som helst, alla är ju som ni redan vet rumsrena. Alla äter själva av blötmaten. Och denna veckan har Phoebe kommit ikapp då hon till slut gav med sig, orkade väl inte med mitt tjat. Natten som var så hade vi 3 bebisar som sov hos oss i sängen. Och som tur var....dom sov. Detta är första gången som jag/vi har bebisar i sovrummet, tidigare har dom ju haft ett eget rum eller varit i vardagsrummet. Även om dom är lugna och sover hela nätterna så måste jag ändå erkänna att jag längtar efter att kunna stänga dörren till sovrummet och sova med öppet fönster. Kan ju inte det nu för det är för kallt för dom små. Och jag kan inte typ tvinga dom att vara där ute under nätterna då dom känner sig så pass trygga i sovrummet. Även om dom är ute och leker i vardagsrummet och har tillgång till hela lägenheten och alltså är överallt så tillbringar dom mest tid där inne...i sovrummet alltså.

Är supernöjd med dagens vikter igen. Nu har dom ju kommit igång riktigt med maten också (dom började ju sent) Och veckans vikter med viktuppgången är
Prue 752g +126g
Piper 724g +104g
Phoebe 742g +124g

Jag lägger ut 1 bild på var och en av tjejerna här idag. Blev rätt så många bilder. Om ni klickar på en bild så kommer ni till en sida med fler bilder.....Idag får dom alltså var sin sida med bilder











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck