Sidor

fredag 15 januari 2016

Prue

Sötaste och tröttaste Prue. Det är fortfarande hon som sover mest, spelar ingen roll om dom andra försöker busa med henne. Sover hon, ja då sover hon. Denna damen är lite kräsen när det gäller blötmaten. Jag försöker med det mesta men det enda som hon äter frivilligt är Gourmet gold tonfisk. Det andra får jag truga i henne eller lura i henne blandat med mjukost. Annan mat, alltså sådant som jag äter går bra, det vill hon jättegärna äta. Tokälskar iallafall mjukost och gräddost, för att inte tala om rå köttfärs. På dagens bilder ser det ut som att hon har smuts vid ögonen. Men hon har precis ätit och då rann det till lite tårar varav det ser så ut efter att jag torkade av henne. Kunde inte vänta tills det var torrt, då hade hon somnat.


Dom första 3 bilderna ligger hon uppe i sängen hos sin mamma och sover så gott







 Härligt busig, precis så som jag vill att kattungar ska vara


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck