Sidor

torsdag 1 december 2011

Suzie

Tyvärr är det så att Suzie måste flytta. Jag har försökt in i det längsta med att det inte skulle vara så, och ett litet tag trodde jag att jag hade lyckats. Men det går inte. Suzie trivs inte här och det visar hon klart och tydligt. Hon ger sig på alla vuxna här hemma, och nu har hon börjat ge sig på Priscilla och Olivia också. Så i förrgår lade jag ut en annons om att jag sökte fodervärd till henne, eller för omplacering. Till någon som inte hade några katter innan, och helst inga djur alls. Barn går bra, det har jag märkt här hemma när vi har haft besök av barn.  Redan samma kväll ringde det en familj från Nyköping och vi pratade. Han skulle prata med sin fru och återkomma som igår, vilket han gjorde också. Men dom valde att ta henne som deras egen istället för foder. Så jag kommer inte att få fler bebbar med henne. Nästa vecka på torsdag kommer dom. Så tråkigt då jag verkligen är flad i henne. Hon är hur bra som helst mot oss, men hon kommer att må bäst om hon får vara ensamkatt. Ibland måste man ta sådana här tråkiga beslut.

1 kommentar:

  1. Så synd! Hon är ju så supersnygg! Hoppas allt går väl i alla fall.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck