Sidor

lördag 17 december 2011

Faktura/Statistik

Jag har fått fakturan nu för webbhotellet där jag har min hemsida, den är på 675:- Och det tycker jag är billigt. Speciellt med tanke på hur mycket utrymme jag har. Och samtidigt har jag fått fakturan för min se-domän, den är på 225:- Jag kommer inte på något sätt att stänga ner min hemsida. Jag har haft den sedan den 1 september 2006 och jag vet att folk hittar mig, antalet besökare sedan den dagen är 85 198. Att jag sedan har slarvat dom senaste 2 åren med att skriva i gästböcker runt om hos andra uppfödare har jag mig själv att skylla. Och jag får skylla mig själv att jag inte uppdaterar hemsidan lika ofta nu som tidigare. Antalet besökare har minskat under detta året. Men jag har ju haft min blogg där det mesta hamnar. Och ja, nästan alla vet om bloggen. Som sagt, jag ska inte lägga ner min hemsida men det känns trots det låga priset som att det just idag är onödigt att ha hemsidan. Siffrorna nedan får tala för sig själva.

bloggen



hemsidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck