Sidor

torsdag 8 december 2011

Värmeljus

Jag gillar värmeljus. Och det ska vara många värmeljus. Inte för värmens skull, men jag tycker det är så mysigt. Sedan vi blev med katt har det itne varit så mycket ljus här hemma, har varit så rädd att det ska ta eld i katternas päls. Men för cirka 1 år sedan så kom jag på att värmeljusen behöver ju inte brinna fritt på bordet....det finns många alternativ. Och här kan du se allt jag tänder...varje dag...ibland 2 gånger om dagen. Hur många levande ljus får du det till??














2 kommentarer:

  1. Härliga bilder. Det är så fint när man tänder ljus. Ha det bra. kram kerstin

    SvaraRadera
  2. 38 st!!! Du e ju värre än mig ;))...måste fråga du har 2 svarta lyktor med "katt" fönster...var har du hittat dem??? Mycket mysigt och fint!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck