Sidor

måndag 5 december 2011

Priscilla & Olivia

Ibland har jag verkligen lust att blogga. Det blir många inlägg emellanåt. just detta inlägget får Priscilla och Olivia dela på...Även Jamie får vara med på ett hörn.


Priscilla










Olivia













Jamie. Hon har kommit in i en ålder nu som hon växer hur konstigt som helst. Just nu har hon väldigt litet huvud...dessutom så kan hon gott och väl gå upp lite i vikt. Hon har gått upp bra, men......Jaja.....det tar sig framöver. Just nu är hon mammas lilla spöke :))






Jag har öppnat 2 nya flikar.  Fliken mina kullar och julhälsningar. Dom bilderna som är på kullarna har ajg alltså gjort en mini fotobok på. Något som jag kommer att ha med mig på utställningar. Fotoboken är  10*15 cm , alltså samma storlek som vanliga papperskopior, och kostar 55:- 20 sidor.




Beställde även fotoklistermärken. Kommer i ark om 8 stycken, varje foto är 2,5*3,8 cm 29:- Allt betällt hos Snapfish






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck