Sidor

torsdag 1 december 2011

Patrick hemma igen

Patrick kom tillbaka hem idag då han inte trivdes hemma hos den nya familjen. Tråkigt att det inte gick, men ingenting att göra åt. Detta är första gången som jag får tillbaka en kattunge......men det måste väl bli första gången någon gång på det också. Jag tror ju mycket på att saker och ting händer av en orsak......vad denna orsaken är återstår att se. Jag kommer att försöka få ett nytt hem till honom, men inte än (kanske inte alls) Jag vill inte att han ska komma till ett nytt hem förrän jag ser att han mår bra.

Tina som han flyttade till sa att han kissade vid dörren och att han hade pipit allt sedan han flyttade till henne. Han har nu varit hemma i några timmar. Han har lekt, och varit mycket aktiv. Spinner så snart jag har tagit upp honom. Han har varit och kissat på toalådan redan 3 gånger, äter hela tiden och har inte pipit något. Just nu ligger han utslagen och sover gott bland tjejerna. Fast det har varit lite jobbigt då han vill träna/leka med dom och dom är inte vana vid honom. Men det kommer.
Även Patrick är idag då 4 månader. Han har dock inte gått upp så mycket sedan han flyttade, väger inte mer än 1924g, och under månaden som har gått har han då gått upp med 437g. Han har ju hela tiden varit stört i kullen, men det tror jag han tar igen mycket snart. Det blir extra koll på hans vikt. Lilla pussgurkan......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck