Sidor

fredag 23 december 2011

Luna 1 år

Grattis till Luna som idag fyller 1 år. Hipp hipp hurra. Att bjuda henne på något extra gott är ingen idé, tyvärr. Hon är inte så stor i maten och äter under inga omständigheter något av allt det extra goda som jag brukar servera. Hon kan som mest lukta på det i några sekunder. Tänka sig, hon är redan 1 år :-)

Det är nu 7 månader sedan som jag var och hämtade henne, en nätt och blyg liten sötsak. Hon är fortfarande liten och nätt, idag väger hon 2850g. Även Jamie är ju liten, när hon blev 1 år vägde hon inte mer än 2960g
När jag hämtade hem Luna så blev hon ju 5 månader några dagar senare, och då vägde hon 1940g. Kollar man då mina småtjejer här hemma så ser man lite vad det gör att jag har parat in den solida färgen. Nu är ju både Priscilla och Olivia 4½ månad, vägningen i onsdags visade ju att Priscilla väger 2498g och Olivia 2261g

Dom sista 2 veckorna så har Luna visat sig lite löpig. Dock är hon inte redo än, bara lite extra kelen. Men oavsett omhon går in i löp nu så blir det ingen parning är. Inte förrän januari eller något sådant. Paras hon nu så kommer bebisarna precis lagom till utställningen i mars. Jag vill helst vänta med att para henne till efter den utställningen då hon förhoppningsvis har blivit Champion. 













1 kommentar:

  1. Grattis till världens finaste britt! <3 Från en beundrare som tycker att precis så där ska en britttjej se ut!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck