Sidor

torsdag 1 december 2011

Priscilla 4 månader

Idag är min lilla tjej hela 4 månader. Vart tiden tar vägen har jag ingen aning om, men fort går den. Och trots att jag har tagit bilder på henne bara för ett par dagar sedan så kommer den nytagna för dagen :-) Givetvis så ska ju Olivia hänga med på ett hörn. Så när Olivia blir 4 månader så får hon dela sidan med bilder på Priscilla. Idag väger Priscilla 2135g, och på 1 månad har hon gått upp med 665g....bra jobbat :-)

Om nu någon har missat det så är det absolut hur roligt som helst att ta bilder för tillfället. RIKTIGT kul då jag har kommit på lite hur man gör. Lena frågade hur jag tog bilderna, och det gör jag med min extrablixt som jag fick av Benny i julklapp förra året. Katterna blinkar, men blixten är snabbare på den så det bli inga blundbilder.

Priscilla








Olivia








Luna får komma med också :-)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck