Sidor

måndag 26 december 2011

Min lilla hemlighet

Jag tror att dom flesta jag har skickat detta till har fått det, så här kommer den, min lilla hemlighet som jag skrev om innan. Jag har skrivit en egen "tidning" som jag har skickat ut till dom kattungeköpare som jag har bra kontakt med. Den var hur kul som helst att skriva, men att skriva UT allt var jobbigt. Allt som allt så gick det igenom 900 gånger innan allt var klart.Och så här blev slutresultatet. Man kan bara se sida för sida.

Klicka på länken

5 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för tidningen, Lotta! Jag blev jättesmickrad att du skickade en till mig :)

    God fortsättning till er alla!
    Kram
    Malin
    P.S. Lancelot har klagat på räkläget här hemma. Han har inte fått några på säkert två veckor...

    SvaraRadera
  2. Höll ju på att gissa ihjäl mig över den där hemligheten ... Å så kom den då i brevlådan!!! TACK!!! Vilket fantastiskt arbete du lägger ner på oss i familjen!!! Kära Lotta, du är underbar, det går inte att uttrycka i ord - ska krama dig extra extra när vi ses.
    Å vilken vacker Nyårsdesign på bloggen. Den är ljuvlig! En kram för den oxo!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack lotta! de va roligt att läsa den. Man blir så glad av som hemlig het,
    kram lotta!

    SvaraRadera
  4. Din hemlighet är bara sååå fin Lotta.
    Har ditt dygn fler timmar än vi andra:)?
    Kramissss/Annki

    SvaraRadera
  5. Tack!! Bästaste Lotta!!! Den blev en riktigt trevlig överraskning i allt julstök..så mycket att läsa......att du bara orkar?? Är ju jättetacksam för att du gjorde det, har visat allt och alla tidningen och alla är lika imponerade över hur mycket jobb du lagt ner!! Tack åter igen!! //Kram!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck