Sidor

söndag 11 december 2011

Patricks famlij

har varit på besök här idag. Och jag tror minsann att deras hjärtan för Patrick översvämmade av kärlek till den lille grabben. Lilhusse Danne kommer att längta mycket till januari när dom får hem honom, och det tror jag även hans mamma och pappa kommer att göra. Patrick stannar ju kvar här tills att dom kommer tillbaka hem från Thailand. Dom undrade ju redan när dom sa att dom gärna ville ha honom om det gick bra då dom inte ville lämna honom på något kattpensionat. Och jag tyckte också det lät bra för jag vill ju gärna ha lite koll på honom efter att jag fick tillbaka honom hem igen. Det blev en hel del bilder :)



















2 kommentarer:

  1. Vilka mysiga bilder!! Hos den familjen kommer han garanterat få det toppen...det märks på bilderna hur mycket kärlek de har att ge honom¨! Underbart att se när det blir rätt!! Kram till dig Lotta ,Patric & hans nya familj!!

    SvaraRadera
  2. Oh, så gott det ser ut! Det kommer att bli jättebra!
    Kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck