Sidor

torsdag 22 december 2011

Paket på posten

Förutom den vanliga posten i min brevlåda som oftast består av en massa reklam så har jag under 1½ vecka fått lådan fylld med en massa annat roligt. Idag fick jag en julklapp från Nicole...så sött. Det var en vit och en svart katt för salt och peppar. Tack Nicole, du är ju för goe. Fast jag får lite ångest för jag har inte skickat ut några klappar alls. Tidigare i veckan så kom det en skiva som Anngert skickade med sitt julkort, det var ett bildspel med hennes katter...så kul att läsa och titta på. Och det har kommit massor av julkort, i år så många att dom inte får plats att sitta på kylskåpet alla. Tack till er alla som har skickat.

Visst är dom söta :-)



En av julhälsningarna var från Kiefer och hans familj. Där var även en bild på honom. (Kurts bror)



Ja, sedan så har ju mina beställningar kommit. Idag kom även mina visitkort, och jag är mer än nöjd med dom. Färgen på dom är precis som jag gjorde den. Och dom är lite större än dom jag har beställt från Vistaprint tidigare. Jag har ju gjort 4 olika layout som jag ska ha. Dom 2 som är kvar beställer jag lite senare, det blir för dyrt annars att beställa allt på en gång. Vid min senaste beställning hos Vistaprint så blev ju hälften av korten både fel färg och beskärda fel. Givetsvis mailade jag och klagade. Jag kunde då beställa nya gratis, gjorde så men samma sak igen. Fast nu hade jag ju det antalet jag beställde så jag brydde mig inte om att göra nya. Fick lite tillgodo hos dom då det blev fel och då har jag nu beställt visitkorthållare för dom pengarna. Sådana man har med sig på utställningar som man kan ha på buren, svarta och snygga.


Lite svårt att fota så smått men ja....ni ser ju på ett ungefär 



Och som synes, dom nya är lite större




Vi har varit iväg och köpt lite klappar till Bennys barnbarn, dom enda klappar vi köper. Till oss själva blir det inte något då vi ser den nya soffan som en gemensam julklapp till oss båda. Något vi verkligen behövde. Imorgon bär det av till Uddevalla för att umgås en liten stund, träffa barn och barnbarn.MEN, jag vet inte om jag följer med. Som vanligt känner jag mig nervös inför resan, speciellt med detta vädret. Dessutom så har jag en hel del som jag skulle behöva få klart imorgon. Får se vad jag hinner med innan resan. Skulle ju vara så roligt att få se dom små liven igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck