Sidor

lördag 10 december 2011

Olivia 4 månader

Då är det dax för Olivia att bli 4 månader. Visst går dagarna/tiden fort. Tycker inte alls att det är så längesedan hon föddes. Vikten på henne idag är 2111g och på en månad har hon ökat med 730g. Det är rätt så mycket tycker jag, och jag är nöjd. För den som undrar och inte orkar gå till dagen när Priscilla blev 4 månader så vägde Priscilla 2135g  Det skiljer inte så många gram mellan tjejerna nu. Bilder kommer här på Olivia och även på Priscilla.....OCH Patrick. Nu är det alltså riktigt roligt att fota dom när jag får ordning på fotograferingen. Dessutom så har jag nya bakgrunder till dom. Köpte tyg som jag gillar, som inte skrynklar sig och som inte blir hårigt.


Olivia






Priscilla






Patrick





Leka mellan fotograferingarna måste man ju  :-)








1 kommentar:

  1. Alltså, du är ju bara sååå bra! Vilka studiobilder! Så proffsigt! Å HUR kan du få kissarna att posera så elegant??? Å så Tyg som inte skrynklar o inte blir hårigt??? Vad är det?
    Kram!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck