Sidor

onsdag 30 november 2011

Magni's uppfödning

Vet du vem det är. Om inte så kan jag berätta att det är Mia...hon som har några katter från mig. Idag var jag hemma hos henne och fotade lite på alla sötnosarna. Fast det var en jobbig fotografering. Bullen var inte det minsta samarbetsvillig och mer eller mindre vägrade ha sina ögon öppna, kisar mer eller mindre på varje bild. Inte så att han hade ont av blixten, han kisade fast jag inte tog bilder......han var allmänt trött och dessutom så var det en massa goa dofter av tjejerna runtom honom....det var liksom mera intressant.  Bellas ögon fick jag upp ibland riktigt bra med vippa. LiLo....hmmmm....hon ville inte alls. Men Naschi, det gick hur bra som helst. Givetvis var det kul att fota alla, men jag ville framför allt ha lite nya bilder på Naschi till min sida planer, både här i bloggen och på min hemsida. För den som har missat det så är Naschi på foder hos Mia. Förutom bilderna som jag lägger upp här finns det massor av dom på FB-sidan....länken delas här. Skriv i kommentaren ifall att du INTE kommer till albumet.

Klicka HÄR för att komma till albumet

Bullen (CH Tawalli's Julian McMahon)






Naschi (Tawalli's Nicole Kidman)




LiLo (Tawalli's Liza Minelli)





Bella (Skattekattens Obella Caramella)





Bella & LiLo





1 kommentar:

  1. Tackar för all reklam ;) Älskar min kissar, de har alla sina egna specialliteér och ovanor...synd bara att de inte var riktigt på hugget då du kom på besök, men jag är mer än nöjd över alla fina foton!! // Kramizzz

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck