Sidor

fredag 11 november 2011

Vardagsrummet

Nu är jag nöjd med vardagsrummet. Nästan. Tyckte ju att det såg fjuttigt ut på väggen, för lite tyg helt enkelt. Dom grå som jag hade satt upp heter ju line, och likaså dom jag har i fönstret...fast dom i fönstret går mot lila/rosa. Så jag bestämde mig för att sätta upp ytterligare 2 längder, och jag ville då matcha dom i fönstret. Givetvis var dom slut i affären, men idag så kom dom hem, och då fick jag upp dom till slut. Gillar resultatet, måste dock få ut kattklösen en bit från väggen för att det ska se riktigt fint ut. Men det orkade jag inte ta idag så det får bli imorgon. Känner att även klösen kommer att få ett nytt utseende så den tänker jag ta itu med nästa vecka. Vill även ha några fler kuddar i soffan. Har flera projekt kvar, bland annat vill jag få upp mysbelysning utmed taket, alltså i vinkeln mellan taket och väggen. Jag vet precis hur jag vill ha det, måste bara hitta rätt material först. Och så ska det dit ett nytt bord, hatar verkligen detta med marmor....kan inte flytta det själv en millimeter, så tungt :(  Så här ser det ut nu










Och så här såg det ut när jag satte upp det tidigare




1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck