Sidor

lördag 19 november 2011

Katternas nya soffa

Idag så hade vi besök här från Anngert. Meningen från början var att jag skulle åka och hälsa på henne, men det där med körning och behöva vara stressad för att komma iväg hem igen innan det blir mörkt gjorde att hon kom till oss istället. Och med sig hade hon en ny soffa till mina katter, och som hon har sytt. Extremt duktig den där Anngert.  OCH  DEN ÄR SÅ SNYGG. Kommer bli så fint när jag fotograferar kattungar i den senare:-) Tog en massa foton när dom var i den första gången men dom bilderna fick jag slänga, det var bara en massa bilder där dom blundar.

Så jag fick ta nya bilder, fast dom kom till av en slump. För vi hade mer främmande här framåt kvällen och när dom åkte så lekte katterna i hallen där jag för tillfället hade lagt soffan. Priscilla och Olivia gillar den verkligen och även Luna. Och Luna har bestämt sig för att det är hennes soffa. För just nu ligger hon och sover i den. Den är alltså stor......alla dessa 3 tjejer får plats i den hur lätt som helst.














5 kommentarer:

  1. Den är jättefin. Jag förstår att du är nöjd med den. Den är så fin. Ha det bra. Kram Kerstin

    SvaraRadera
  2. alltså lotta hur söta är inte dina kissar i soffan jag dör...LER

    SvaraRadera
  3. Åhhh så LYXIGT! Passar perfekt till de 4-benta sötisarna i familjen Wallin / Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin soffa, och vilka fina bilder du kan ta, de är ju bara så supersöta,,

    SvaraRadera
  5. Verkligen jättefin soffa! Din kompis är väldigt duktig! Men det är du också, så händig och kreativ. Du gör så mycket fint i ditt hem :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck