Sidor

söndag 17 november 2013

Upptagen

Idag blev det visst en sen blogg. Men det har varit fullt upp här under dagen. Då det var sol och vindstilla ute passade jag på att städa upp i rabatterna. Tog i sig inte så lång tid, ville ju snabbt in och sticka snoken i bebisgrottan igen. Sen så kom Emilys blivande familj på besök för att kika lite på henne och hålla lite. Och efter det var det ytterligare besök här för lite bebisgos. Det är liksom svårt att göra så mycket annat. Och när Zeta var här så var ju nästan alla vakna också och gick omkring på små små skakiga tassar. Och då kunde jag även se att alla utom Elvis visade tendenser till att ögonen håller på att öppnas. Så om ett par dagar.....

Har varit på väg att fota idag hade ju ljuset på min sida men det blev inget med det när man har besök. Började även filma men fick avsluta. Så en kort filmsnutt är allt som blev. Zeta filmade men det kan jag inte sätta ut här i bloggen finns bara på min FB-linje


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck