Sidor

torsdag 14 november 2013

Nya hem sökes

Jaha....Jag kanske ska ta itu med den tråkiga biten då. för helst av allt så skulle jag vilja behålla alla bebisarna för mig själv...gömma mig där inne i garderoben med dom :) Men det går ju inte. Då "ryker" nog alla mina planer om att ta det lugnt också. och lugnt ska jag ta det...jag behöver det.

Då så.....Jag har alltså bestämt mig för att sälja Daniel trots allt. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så vågar jag inte ha honom kvar på grund av risken för inavel då jag behåller hans syster. Kan inte behålla Elvis heller då det då blir halvsyskon kvar. Istället får jag fokusera på någon annan hane den dagen det blir dax.
Och här har ni dom som säker egna hem att få härja i....egna familjer som inte vill annat än att ge dom en massa kärlek och att få skämma bort dom.

Diana




Donna




Daniel




Doris





Elvis



1 kommentar:

  1. Jag måste ha väldigt små händer för jag har svårt för att fatta.. varför inte Diana blev reserverad bland de första eller Doris??????.. Jaja de är lila men så snygga

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck