Sidor

torsdag 7 november 2013

Det vänder

Jag kommer troligtvis att få många inom kattvärlden att skrika högt och jag tror jag kommer att få många pekfingrar. Som ajajaj....SÅ gör man inte. Men det är ju så att jag kan inte sitta här och rulla tummarna och bara hoppas på att allting fixar sig med Daniel. Jag måste få hjälpa till. Och då läget är som det är så får jag ta till alla knep som finns.....Och att jag skulle sitta här hemma och vara tyst om vad som händer....nä, det är liksom inte jag. Tror dom flesta som känner mig vet att jag är öppen med allt som har med mina katter att göra. åter till Daniel då.

Jag var ju iväg och köpte majsvälling åt honom igår. Köpte andra sorter också, ifall att han inte ville ha den heller. Och det ville han inte. Testade med mild godnatt välling...och DET ville han ha. Nu är ju den lite tjockare så han fick bara ta några sug på den. Och så fick han....håll i er....blötmat. Gourmet gold oxkött. Jag trodde knappt mina ögon när han började smacka. Givetvis fick han bara lite av det också. Så pass lite att han faktiskt skrek efter mer. Och detta gav jag honom igår lite varje timme och var tredje timme under natten. För att hålla koll på magen har jag kissat och bajsat honom. Allting normalt, alltså ingen hård eller lös mage. Och...peppar peppar....det har gett resultat. Han har sedan igår gått upp med hela 12g. Känns helt underbart. Och jo, tills alt är stabilt för honom så kommer jag att fortsätta så som jag har gjort sista dygnet. Så länge det fungerar så tänker jag inte rata det. Fast jag säkert kommer att få skäll.
Vill också säga att trots att bebisarna idag bara är 5 dagar så tycker jag att dom utvecklas bra. Här finns både panna och haka :) Och till sist då. Noop....Téa har inte fått några bebisar än. Så är det när jag inte har koll på dag och parning. MEN....kollade lite bak i tiden. OM hon blev parad den dagen som jag iallafall tror hon blev det så är det dag 65 IDAG......Bääääää...jobbig väntan. Läs HÄR
Vikterna på dom idag är
Diana 121g +8g
Dionne 155g +17g
Donna 148g +19g
Daniel 116g +12g
Doug 156g +11g
Doris 150g +7g
Och så bjuder vi på lite dagsfärska bilder :)


Diana




Dionne




Donna




Daniel




Doug




Doris





3 kommentarer:

  1. Håller våra tummar , hoppas att allt löser sig , du gör allt för Lilleman ,

    vi ger här hemma purina proplan blötmat delicate mousse / kalkon och adult pate + torrfoder i samma och James wellbellowed samt Hills senior kalkon blötmat

    i och med vi har en del gamla 16 ½ och 15 ½ samt 13 åring så ger vi blötmat varje dag

    alltså dessa foto gör en helt sjuk dom är sååååååååååååå ljuvliga allihopa

    SvaraRadera
  2. Heja,heja Daniel!!!!!!
    Nospussar till alla men lite extra till Donna & Doris♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Vad då pappa...... och haka? Klart att de har
    en pappa fnissss

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck