Sidor

söndag 3 november 2013

Téa 9 veckor

Mitt i allt som har hänt runt Lillan och hennes bebisar så glömde jag totalt bort att här väntas ju en kull till...Téa ska ju snart ha bebisar. Idag har hon gått 9 veckor om det är som jag tror och då ska hon ha om 2 dagar, alltså på tisdag. Lika spännande som det var med Lillans bebisar, lika spännande är det så klart med Téas. Dock så tror jag INTE det blir lika många som Lillan fick, här gissar jag på 4 bebbar. Fast det kan ju vara hur fel som helst.

Denna veckan så har hon verkligen ätit dåligt, det har inte varit något som har passat och det har resulterat att hon från en dag till den andra har gått ner i vikt. Fast totalt för veckan som har varit är hennes viktuppgång klart godkänd. Idag väger hon 4192g och har under veckan gått upp med 218g, sammanlagt nu 1116g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck