Sidor

måndag 18 november 2013

10 minuter film

Har du 10 minuter över av din tid som du inte riktigt vet vad du ska göra med. Kanske behöver du en liten paus! Eller....Du kanske redan vet vem du vill titta på, bara skrolla till ditt filmklipp då :) För det är ju det som bloggen handlar om idag. Filmklipp på kändisar, och inte vilka kändisar som helst....noop, det handlar om mina alldeles egna kändisar.

För att få till lite piff i filmerna skulle jag ju, tänkte jag...ha lite fint tyg. Så upp till GD:s för att handla. För givetvis har all tyg som jag har haft till dessa tillfällen blivit sytt till något annat, något som jag inte ens kommer ihåg. Fast tygbitarna kom till ingen nytta, fanns inte en chans. Men dom kommer nog till nytta när det är dax för veckobilderna. Hur som helst...Med tungan rätt i mun vilket inte heller gick så bra så skulle jag då filma mina bebisar.
Varje kändis skulle få 1 minut i rampljuset och visa upp sig...gärna då visa sig från sin bästa sida. Tror ni det gick då. Nä så klart inte. Det var pipigt värre på flera av dom, några var riktiga gaphalsar. Och den som tyckte att detta var värst var Doris. Nog för att hon piper när jag tar upp henne annars...tror den lilla damen verkligen lider av höjdskräck, men idag var det helt hopplöst. Så att försöka filma dom på det nyinköpta tyget funkade inte för antingen grävde dom ner huvudet så man inte såg dom alls eller så var Lillan där och försökte norpa till sig dom. Till slut fick jag helt enkelt ta upp dom i handen och filma dom där och även lägga ner dom på pallen efter en kort stund. Och nu är det upp till er om ni vill kika på var och en av dom...eller kanske bara på en viss kändis. Vill också påpeka att ingen av bebisarna mår dåligt av detta trots att dom piper. Och jo....Elvis is in the bilding.....fast han är så supertrött och bara vägrar vakna...en liten jäspning blev det iallafall.




3 kommentarer:

  1. Det var inte mycket vickande på höfter för Elvis idag :) Diana är fortfarande favvon och så herr rödtott förstås

    SvaraRadera
  2. Vilken gosig morgonunderhållning!

    SvaraRadera
  3. Så roligt att se och höra, en av mina katter kom och undrade vad det var som pep.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck