Sidor

fredag 15 november 2013

Daniel & hjärtflimmer

Igår kväll så gav mig Daniel någon som liknade en hjärtattack, flimmer ....vad som helst. När jag tog upp honom och han tittade mig med med sina stor ögon så blev jag så där dunerförälskad i honom. Jisses så fin ha är....och jag som har bestämt på riktigt att jag ska sälja honom. Hmmmm.....Och jo, jag står fast vid det även om jag känner att tanken gör ont. Och nu när jag tog upp honom i morse så låg han bara och ålade i min hand, kikade stort på mig och började spinna högt. Kärlek.....detta är ren kärlek. Och det är dessa stunder som gör att jag älskar att ha bebisar hemma. Tror att han kommer att bli en riktig hjärtekrossade :)







2 kommentarer:

  1. Varför behåller du inte honom då?
    Din man vill ju så gärna ha en hane och det går ju faktiskt att kastrera honom.
    Mia

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck