Sidor

torsdag 28 november 2013

Téas bebisar 3 veckor

Och tiden går så sanslöst fort. Och det finns inte en chans att jag hänger med....inte för tillfället. Idag skulle jag ta det lugnt var det meningen...men det blev inte så. Fotade bebisarna tidigt i morse men hann uppdatera hemsidan först för ett par timmar sedan. Och efter lite besök kommer alltså lite uppdatering här också.
Téas bebisar växer och även här händer det massor av saker. Man kan till och med se det från en minut till den andra. Men.....dom är inte så sugna på att äta blötmat. Smaka går bra men bara lite. Förhoppningsvis och nästan helt säkert kommer det till nästa vecka. Även om det drar ut på tiden. Men det har ju en orsak...och den orsaken heter Lillan. Hon är så överbeskyddande med alla ungarna så jag blir tokig. Hon tar dom i nacken och in med dom under sängen. Det gör hon när dom äter och det gör hon när dom är på toa. Gäller alltså alla bebbarna. Och det är med nöd och näppe som dom får komma utanför en liten stund och leka. Men snart kommer hon att ge mig sig för dom blir ju bara tyngre och tyngre.

Jag har som sagt tagit bilder på dom. Men det är inte så många. Det är svårt att fota när Lillan bara vill ta dom och blir stressad. Men några på varje bebis blev det. Som vanligt finns dom att se på hemsidan. Donna är förresten tingad, Doris får jag veta i morgon och nu är även Daniel och Elvis reserverade till i morgon. Båda är ju till salu så den eventuella blivande matte får välja sin kille själv. Hon skulle då också komma i morgon.
Bebisarnas vikter idag och veckans uppgång är

Emily 316g +76g
Elsa 284g +62g
Elisabeth 301g +67g
Elvis 323g +76g
Elsa är den som inte vill ha någon blötmat alls, dom andra har smakat.


Emily





Elsa 





Elisabeth 





Elvis




3 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck