Sidor

torsdag 21 november 2013

Téas bebisar 2 veckor (bilder)

Och ja, vad har jag till försvar nu då? Inte något. Mer än att jag totalt har missat att fota dom. Jo, jag visste ju att jag skulle göra det men tiden ville liksom inte riktigt räcka till idag. Efter att jag var klar med allt på morgonen som mina morgonrutiner med bebisarna, köttbullar lite städ och dusch så åkte jag med Benny till Gislaved. Snöade under natten, knappt pudersnö men det var underkylt och han erbjöd sig att följa med...alltså att köra. Han hade ju lite ärenden han också och givetvis passar jag på när jag äntligen får med honom....händer ju inte så ofta. Väl hemma igen tog det 5-10 minuters så fick jag besök, utöver det satt jag i telefon flertalet gånger angående kattungarna. Och när jag väl fick lite tid över, ja då var det för mörkt :( Blir inga bra bilder då. Så just idag blir det inga bilder på dom men jag lovar att fota imorgon och bilder kommer fram mot middagen. Men, jag har vikterna iallafall :) Dagens vikt och veckans ökning är
Emily 240g +69g
Elsa 222g +66g
Elisabeth 234g +73g
Elvis 245g +76g

Här kommer bilderna. Sätter dom i samma inlägg :) Testen finns som vanligt på min hemsida


Emily




Elsa




Elisabeth




Elvis






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck