Sidor

söndag 13 maj 2012

Utställning söndag

Fjodor fick idag sitt cert och blev även nominerad. När dagens domare skulle välja domarens bästa så kände jag att det inte skulle gå. Han gick mot Carolinas hane S*Palace&Main's Sunseeker "Frans" som jag 100% trodde skulle ta det då jag själv tycker han är superläcker. Så jag blev väldigt förvånad.

När det skulle väljas BIR (Bäst i Ras) så gick Fjodor mot en blå hane som jag inte kommer ihåg vad han heter men ägaren till honom är Louise Guézennec. Även här kände jag att jag att Fjodor inte hade en chans. Men domarna kunde inte bestämma sig för dom gillade båda så det var ju lite kul. Mindre roligt att dom bad om en annan domares synpunkt för det var Anna och då var jag säker på att Fjodor inte skulle få det.....Louise grabb fick det vilket jag trodde från början men jag tyckte ändå inte om att Anna skulle välja. Hur som helst, i panelen blev både Fjodor och den blå hanen utslagna av en Bengal.


Fjodors konkurrent till nominering S*Palace&Main's Sunseeker





Louise pojk (bild lånad av Marianne)




Tawalli's Pierce Brosnan







Mina burar och katter








Tassen ovanför är Priscillas

2 kommentarer:

  1. Tycker Frans var snyggare än den blå pojken (som också var fin i och för sig). Men Fjodor är alltid bäst för han är Fjodor!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Härligt att det blev en upprättelsedag på söndagen för Fjodor. Förstår att det var jobbigt på lördagen ... Fjodor ÄR en tjusig pojk! Har lagt en länk till din blogg i dag från min sida ... fick ett anfall o blev så kattungesjuk .... både du o Mia ... Kramisar till er alla!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck