Sidor

tisdag 8 maj 2012

Hylla

Buren som jag köpte igår fick idag en hylla. Den är ju hög så jag tänkte som så att någon av tjejerna kanske vill ligga där. Och vi blev nog ganska så nöjda med resultatet. Det har testats och sniffats. Förutom att bygga hyllan så har jag städat ur bilen idag. Har ju kört virke och dessutom hjälpt brorsan att flytta. Så när jag tog ut det som inte skulle vara där bak så passade jag på att städa ur den. Det vill säga om det blir någon resa till Uppsala. Blev ändrade planer med mitt boende så jag har ringt en annan uppfödare för att höra o hon hade plats. Får svar senare i kväll.










Oftast hittar man Olivia sovandes så här




Det blir lite bilder på Jamie idag. Hon har fortfarande öron som heter duga men huvudet håller på att växa ikapp.





1 kommentar:

  1. ha,ha,ha...Olivia ligger & sover precis som Naschi!! Total trygghet kallar jag det ;)//Kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck