Sidor

lördag 19 maj 2012

Orolig natt

Inte bara orolig, det har varit panikartat för mig. Luna har spytt hela natten och även nu på morgonen. Det har inte kommit mycket men så har hon ju inte ätit något igår, bara druckit vatten. Vägde henne nyss och då visade vågen 3570g så hon har gått ner 56g sedan igår kväll. Jag tycker det är så jobbigt att se henne må så dåligt. Hon behöver alla krafter hon har och hon behöver få ha sitt hull nu när bebisarna kommer. Har även varit orolig att bebisarna ska pluppa ut när hon har spytt för hon tar i så mycket. Sedan så tog det mig nästan 15 minuter i morse att känna bebisarna röra på sig....riktigt jobbigt. Tankarna gick till att dom inte fanns kvar eller att hon har gått tom fast jag och även ni har sett hur det rör sig i hennes mage. Återkommer senare framåt kvällen med en uppdatering och håller tummarna att hon börjar må lite bättre och kanske till och med äter lite. Eller så är det som så att hon är på G att få dom. Som sagt, hennes första kull och jag har ingen aning om hur hon kommer att vara eller för den delen är precis innan förlossningen. Om jag inte minns helt fel så hade jag en annan hona som spydde precis innan hon fick också. Men jag har inte kollat här i bloggen och jag kan inte komma ihåg vem det var.

3 kommentarer:

  1. Hua så jobbigt både för dig och Luna. Jobbigt att inte veta. Kram till er

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt går bra!

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt går bra nu! Vi väntar med spänning! Styrkekramar till Luna o dig!
    från Lunas bror Malte o matte Kerstin från Uppsala

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck