Sidor

lördag 12 maj 2012

Utställning lördag

Fjodor fick sitt cert draget av domaren Anna Rudakova vilket fick mig att gå i taket. För att han har en smal grön ring i sina ögon. Vilket inte blev bättre av den dåliga belysningen och en grön vägg bakom domaren. Jag var så arg så jag lipade resten av eftermiddagen. Berodde säkert också på att jag var så trött eftersom jag bara sov ½ timme natten som var och var känslig.
Är mycket stolt över mina katter som skötte sig exemplariskt. Och kan ni tänka er, jag höll Fjodor själv och det gick superbra. Tog inga bilder idag, orkade helt enkelt inte.

2 kommentarer:

  1. Vilken skitkorv till domare!
    Tycker
    Malin (kram till dig och katterna)

    SvaraRadera
  2. Åhhh tröga domare!! Han har väl hur fina ögon som helst!!! :(

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck