Sidor

fredag 25 maj 2012

4 dagar

Idag är det 4 dagar sedan som bebisarna föddes men det känns som om att dom har varit här så mycket längre. Just för tillfället verkar allting flyta på riktigt bra. Luna tvättar och putsar på dom hela tiden och man kan riktigt se hur stolt hon är över sina bebbar. Färgerna som jag har haft svårt för ÄR vad jag från första början tänkte på då dom var så lika Tiger i färgen. Brunspottad. Fast vi i WCF skriver svartspottad. Återstår bara att se om jag kan lyckas hitta några röda/rosa tramdynor på Ricki , skulle ju vara kul om hon var padda. FAst för tillfället så tycker jag ändå dom ser silver ut...så det så :))

Nu har jag äntligen uppdaterat min hemsida, alla bebbarna har fått egna sidor och nu kommer det inte att hamna så många bilder på dom här i bloggen. Vikten på dom idag är
Ricki 133g +9g
Robert 140g +12g
Roger 139g +11g alltså......han har namnet efter James Bonds Roger, men varje gång jag tänker på hans namn, skriver det, eller säger det så pluppar låten "Roy & Roger har en mack ihop" Ja ni vet. Är lite jobbigt och gå och nynna på den hela tiden. Hmmm

Dagens bilder finns på hemsidan men här i bloggen bjuds idag på filmer...JIPPI!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck