Sidor

måndag 14 maj 2012

Äntligen måndag

Och äntligen kväll. Fast det spelar i och för sig igen roll för jag har inte gjort så mycket vettigt idag mer än att vila...och åter vila. Så grymt trött och så grymt ont i min kropp. En utställningshelg är jobbig och sedan resan på det där jag har ansträngt mig så mycket på grund av rädsla....då blir värken mycket mycket värre. Men jag har iallafall packat ur bilen och dammsugit den. Katterna har ju sprätt ut sand när dom har varit på toa. En tvättmaskin klar men orkade inte få igång en till. Nu måste jag få allting klart till utställningen om 2 helger i Tyskland för det verkar som om att vi ska dit.

Givetvis har det varit vägning av katterna idag också...dom som var med. Fjodor hade inte gått ner något, idag vägde han till och med 36g mer än förra veckan. Men Priscilla har gått ner med 136g och väger idag 3424g. Olivia har gått ner med 116g och väger idag 3290g. Förstår inte varför dom måste matvägra på utställningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck