Sidor

lördag 26 maj 2012

Problem

är till för att lösas och när ingenting...absolut ingenting annat hjälper, ja då tar man till dom lösningar man kan tänka sig hjälper. Där Kurt fick den sista sprutan då han fick en allergichock där har han nu kliat sönder sig så det har blivit ett sår. Alltså, tar det aldrig slut? Jag har satt på han benvärmare, strumpa, plåster och allt får han väck. Så nu har jag satt dit ett plåster igen men denna gången har jag använt mig av eltejp också och snurrat runt honom. Det sitter inte så hårt som det ser ut på bilden, det är bara för att pälsen åker ut mellan tejpbitarna. Men nu har han haft det i ett par timmar utan att lyckas få bort det. Så nu kanske hans sår kan få läka i lugn och ro.

Jag har varit i förrådet och hämtat näten som jag har i fönstren. Så nu när det är lite svalare ute och när solen inte är på denna sidan så kan jag ha öppet helt och det blir svalt och skönt. Har ju även ett sådant i mitt sovrum. Är bara tvungen att göra något och ryggen känns lite bättre idag så jag får passa på att göra lite innan det smäller igen.







1 kommentar:

  1. AKTA ryggen och stackars lille plutten. Hoppas det fungerar nu då så han blir bra

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck