Sidor

måndag 28 maj 2012

Alldeles alldeles underbara

Lunas bebisar är helt underbara, så söta att se på. Och nähä....jag är inte alls partisk :) Nu på morgonen kunde jag se att även Ricki har börjat få små glipor i ögonen så kanske hon öppnar dom imorgon  eller onsdag. Dock så suger dom så hårt på Lunas tuttar så hon har fått sår precis på toppen på några av dom. Har aldrig hänt tidigare så jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller om jag behöver göra något. Ska iallafall ringa veterinären så snart dom öppnar och fråga.  dom fortsätter så klart att öka i vikt och så länge det är över +10g så är jag nöjd. Har filmat dom lite idag också :) Ricki börjar röra på sig mer och mer :) Och hon är rätt så stadig i huvudet nu tycker jag, lyfter gärna på det.








Blääää säger Robban, jag vill också ha ögon



1 kommentar:

  1. Olagligt söta nu så hur skall det bli nästa dag och nästa och....

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck