Sidor

måndag 7 maj 2012

Investering

Hmmmmm. Detta var inte alls meningen. Meningen var att jag skulle låna OCH lånade klubbens dubbelburar. Jag mätte faktiskt ut innan och det skulle passa. Vad jag inte alls tänkte på var att burarna inte har något skydd som golv och det gick inte alls då det blev ett hål ner till bilens golv. Och det finns inte en chans att jag åker så långt som till Uppsala i bil i så många timmar ( och sedan till Tyskland) och har mina katter i en transportbur. Ett par timmar fixar dom, men nä, inte mer. Så det slutade med att jag fick åka och köpa nya, för givetvis fick jag inte tag på någon som jag kunde låna av. Men det spelar ingen roll. Nu slipper jag tänka på det framöver. Det fick bli 2 burar då Fjodor ska ha en egen och Priscilla och Olivia en egen. Tjejerna är så tajta med varandra så dom måste åka ihop. Storleken är 92,5 x 57,5 x 66,5 och här får dom plats med att både ligga, ha mat och kunna gå på toa.  Den ena ställde jag hos mamma så att Fjodor får bekanta sig med den och den andra har jag ställt i vardagsrummet så att tjejerna får bekanta sig med den. Och visst, dom har varit inne och nosat, vilat en liten stund men den som lägger beslag på den är faktiskt Luna. Emellanåt har hon gått ur den men bara för att lägga sig precis framför dörren eller vid sidan av. Den KAN ju kanske vara aktuell när hon får bebbar om hon vill vara där. Det är ju bara att sätta över något så att hon får lugn och ro med dom.
I helgen har jag haft en del att göra, har bland annat hjälp min bror John att flytta. Och då han inte har körkort så har vi varit iväg och shoppat lite här och var. Igår var vi till och med i Ullared, inte ofta jag åker dit själv och inte handlar något. Men jag var ju alltså bara med honom och hjälpe han.

Här ligger Luna så skönt tycker hon





Priscilla brukar ligga på fodertunnan ibland





Men......måste du ta kort nu när jag är nyvaken??




Ligga på golvet i solen är skönt och då kan man ju passa på att sträcka ut sig.




3 kommentarer:

  1. Aha men det löste sig ju bra då.

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta
    Vilken liten sötnos Prisilla har blivit och fotogenisk

    Kramar till dig och dina kissar

    SvaraRadera
  3. Hmm du kunde ju frågat mig...har ju 2 stycken!! En dubbel och en enkel.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck