Sidor

lördag 19 maj 2012

Luna och jag

Vi har tagit det lugnt idag och haft en underbar dag...givetvis med alla dom andra lurviga som finns här. Men mest har vi legat i sängen alla och vilat, antingen bara gosat eller sovit. Och Luna har inte släppt mig, har jag gått upp en liten stund så har hon gått efter mig. Och när vi låg i sängen så hade jag min hand på hennes mage hela tiden. Och emellanåt har det varit livligt i hennes mage men för det mesta har jag inte känt så mycket. Men jag har känt att hon har haft förvärkar. Efter att jag skrev mitt inlägg imorse så har hon inte spytt något mer. Men hon har heller inte ätit. Först för cirka 10 minuter sedan tog hon och åt några bitar torrfoder. Jag har masserat hennes mage och dragit handen fram och tillbaka, masserat trampdynorna vilket jag tror hon tyckte var skönt. Inte lätt att bära runt på 1kg extra. Nu väger hon 3607 så sedan imorse har hon gått upp lite, 37g

Glömde skriva det igår, men igår var det 1 år sedan som jag var och hämtade hem henne till oss.

2 kommentarer:

  1. Så skönt att det har lugnat ner sig. Kram

    SvaraRadera
  2. Kram på er o önskar att allt ska gå jättefint!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck