Sidor

tisdag 1 maj 2012

Presentationsbroschyr

Jag tror inte det finns någon som har missat att jag gillar att pyssla och ha mig, speciellt inför utställningar. Denna idé fanns för ett tag sedan så Hallandskatten har en massa information på sin sida och som har samma upplägg. Fast då tänkte jag väl mera på att skriva ut deras blad och skicka med mina kattungeköpare. Att göra det som jag har gjort nu hade jag ingen tanke på, främst beroende på att jag inte riktigt visste hur jag skulle göra.

Förra helgen var det ju utställning i Gislaved och Anngert var där med Kompiz. Då hade hon gjort till sig och jag snodde genast idén. Frågade o hon hade lust att skicka mig så att jag kunde se hur det var upplagt. Och det gjorde hon. Har ändrat lite och satt dit egna bilder. Nu ska allt bara skrivas ut och vikas så är det klart inför utställningen i Uppsala :-)


Så här ser framsidan ut




Baksidan



Veckalr man ut sen ser det ut så här på insidan






Vänder man på allt ser man detta

1 kommentar:

  1. Finfin!!! Nu har du bidragit med ännu en jättfin idé till min STORA "idéer-från-Lotta"-låda!!! Kramisar

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck