Sidor

söndag 20 maj 2012

Luna dag 65

Jag fortsätter och skriva på det inlägget som jag skrev imorse. Blir för mycket för mig annars att håla reda på. även denna dagen har gått åt att ligga och mysa och bara klappa på magen. Bebisarna rör på sig och ibland har jag fått mig en riktig "höger" Inte heller idag har Luna ätit något på hela dagen och jag gillar verkligen inte det. Först nu för en liten stund sedan så slickade hon åter i sig lite av saften av blötmaten och åt bara några torrisar.När jag vägde henne nu så väger hon inte mer än 3540g och har gått ner ytterligare 27g sedan i morse, sammanlagt har hon nu gått ner 67g sedan igår. Jag tycker att det är så jobbigt och hoppas det inte påverkar bebbarna. Jag hoppas verkligen att hon får dom inatt. Dagens bilder på Luna och magen hoppas jag bli dom sista innan bebbarna kommer.
















Skrivet tidigare på morgonen
Eller är det dag 64? Räknar jag från den dagen som hon parades så är det dag 65 idag. Men jag brukar ju alltid räkna dagen efter att hon parades som första dagen och då är det imorgon. Hur som helst, när hon kom hem så skrev jag här i bloggen att bebbarna räknas komma 20-21 maj. Så nu är det bara att vänta och hoppas på att hon inte går över tiden. Jag trodde faktiskt till och med att hon skulle ha natten som var. Men det har varit lugnt.Förutom dom få torrisarna so hon åt igår har hon inte ätit mer. Maten som jag satte fram nu på morgonen tog hon bara några slick av såsen på sedan gick hon iväg. Vikten nu är 3567g så dom fjuttiga 37g som hon gick upp igår har hon gått ner igen och ytterligare 3g.

3 kommentarer:

  1. En liten knubbgumma. Hoppas att de kommer i natt/i morgon

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dom vill komma ut inatt. Håller tummarna att dom kommer ut och mår bra. Kram kerstin

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck