Sidor

torsdag 24 maj 2012

Gillas inte

Kattungarna går upp i vikt alla men jag tycker inte dom har gått upp så vidare mycket idag. Dom ligger och suttar på Luna och när dom sover går faktiskt Luna och lägger sig på golvet utanför....svalare där för henne och det känns säkert skönt på hennes mage. Även idag har det badats lite. Varför kan dom inte skita när jag ser det eller när jag försöker hjälpa dom??? Nä, istället tar dom i för kung och fosterland så snart jag vänder ryggen till. Men idag har Luna fått sin sista smärtstillande och nu på kvällen har allt blivit bättre. Jag har tittat och studerat och nu...äntligen har hon börjat tvätta dom själv. Förhoppningsvis så fortsätter hon med det.
Vikten på dom idag är då
Ricki 124g +10g
Robert 128g +8g
Roger 126g +6g

Jag bara måste sätta mig och uppdatera hemsidan. Har aldrig varit så sen med det men alltså, jag är så fruktansvärt trött så jag har bara inte orkat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck