Sidor

fredag 25 maj 2012

Tyskland inställt

I morse så tog jag beslutet. Har varit fram och tillbaka sedan Luna fick bebisarna, men nä, det blir ingen utställningen i Tyskland för mig och mina katter nästa helg. Jag klarar helt enkelt inte av att lämna dom själva med mamma. Luna är ju trots allt snittad och man vet aldrig vad som kan hända. Visst skulle jag vilja åka men så mycket betyder det trots allt inte. Och det är för sent att försöka få med Fjodor så att han åker med någon annan, allting är ju redan bestämt för alla hur dom ska resa och så vidare så jag försöker inte ens fråga. Trodde att Lunas snitt kanske skulle stjälpa oss ekonomiskt för resan men det var ju trots allt ok.

Att jag sedan kanske själv inte mår riktigt bra med min mage kunde jag nog överleva men igår kväll så pangade det bara till och jag fick så grymt ont i ryggslutet. Jag har inte gjort något, inte lyft något och jag har inte ramlat och slagit mig så jag har inte en aning varför det blev så här. Och i morse när jag bad Benny kolla så det inte var rött (bältros) så sa han att det var det inte, men det var blått. Som ett stort blåmärke från den ena höften till den andra och det är där jag har så ont. Kan knappt gå och igår kväll fick Benny dra upp mig ur soffan. men men, får väl hoppas att det snart går väck. För som ni vet, jag har svårt att bara sitta och inte göra något.

1 kommentar:

  1. Tänker inte ömka men det var ju skit att ryggen har pajat. Du får väl ta dig till sjukan i nästa vecka så de får kolla så det inte är nått allvarligt.

    Btw Roy undrar om inte Benny kan åka själv med Fjodor... Det finns väl golfbanor i Tyskland med

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck